Запчастини для мобільних пристроїв — це специфічний товар, який не є готовим продуктом для кінцевого користувача. Для кваліфікованої установки потрібні певні знання, навички та обладнання. Якщо Ви не є фахівцем, настійно рекомендується не купувати що-небудь самостійно і звернутися за допомогою в сервіс з обслуговування!
Під гарантією мається на увазі заміна товару або повернення повної його вартості протягом 14-ти днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну.
Гарантійний термін — 3 місяці. У деяких товарів цей термін може відрізнятися від звичайного. Уточнити інформацію можна у продавців при здійсненні покупки.
Ремонт здійснюється протягом 14-ти днів з моменту надходження товару на склад. У випадку, якщо ремонт не можливий, проводиться заміна товару на новий або повернення повної його вартості.
Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання і не не стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації (кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники і п.).
Гарантія не поширюється на нескладний інструмент (викрутки, пінцети, скальпелі, кусачки та т.п.).
Гарантія не поширюється на продукти віртуального характеру (логи, активації, кредити, програми та т.п.).
Гарантія на обладнання не надається в наступних випадках:
Незважаючи на наше прагнення забезпечити клієнтів якісною продукцією, деякі запчастини можуть не відповідати певним стандартам та не працювати належним чином.*
Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість установки і не може надати гарантію на термін служби. **
Під гарантією від магазину мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, які були навіть найменший час у використанні або не підлягають обміну.***
Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів;
Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці.
Гарантія не поширюється на такі запчастини:
*Запчастини — це група товарів не підлягає обов’язкової сертифікації.
**Гарантія на термін служби, як правило, надається установником.
***В ціни на запчастини не включені можливі витрати пов’язані з гарантією на термін служби.
Гарантія на строк служби може бути надана магазином у випадку, якщо запчастина буде встановлюватися у партнерів магазину, і відпущена за спецціною. Спецціна і гарантійний термін встановлюється в договірному порядку.
Транспортні витрати, пов’язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару гарантією не покриваються і оплачуються покупцем. Винятком є товари з розділів «Обладнання» та «Софт-продукти» мають початковий дефект.
За цілісність посилки при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник.
Магазин не відповідає за збитки, отримані через неправильне використання товарів і внаслідок форсмажора (нещасного випадку).
В ВІДДІЛІ ТЕХПІДТРИМКИ,
зателефонувавши по телефонам
можна отримати більш повну інформацію за умовами гарантії
і вирішити всі питання, пов’язані з рекламуваннями
Див. також: Типи цін та оптові тарифи та Доставка та оплата