Скайп «Насвязи»®. Мобільні аксесуари
top menu separator
  • RU
  • UA
  • Не зареєстровано?

    Створіть акаунт

    Вхід

    Забули пароль?

    Вже зареєстровані? Вхід


    Реєстрація

    Роздріб  098 223-23-23
     sales@nasvyazi.ua
    Курс: 1 у.о. = 41.8 грн

    ГАРАНТІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА УМОВИ

    ВАЖЛИВО!

    Запчастини для мобільних пристроїв — це специфічний товар, який не є готовим продуктом для кінцевого користувача. Для кваліфікованої установки потрібні певні знання, навички та обладнання. Якщо Ви не є фахівцем, настійно рекомендується не купувати що-небудь самостійно і звернутися за допомогою в сервіс з обслуговування!

    ГАРАНТІЯ НА УСТАТКУВАННЯ І СОФТ-ПРОДУКТИ

    Під гарантією мається на увазі заміна товару або повернення повної його вартості протягом 14-ти днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну.

    Гарантійний термін — 3 місяці. У деяких товарів цей термін може відрізнятися від звичайного. Уточнити інформацію можна у продавців при здійсненні покупки.

    Ремонт здійснюється протягом 14-ти днів з моменту надходження товару на склад. У випадку, якщо ремонт не можливий, проводиться заміна товару на новий або повернення повної його вартості.

    Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання і не не стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації (кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники і  п.).

    Гарантія не поширюється на нескладний інструмент (викрутки, пінцети, скальпелі, кусачки та т.п.).

    Гарантія не поширюється на продукти віртуального характеру (логи, активації, кредити, програми та т.п.).

    Гарантія на обладнання не надається в наступних випадках:

    • — пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи та т.п.);
    • — є сліди програмної або механічної модифікації;
    • — є сліди спроб самостійного ремонту;
    • — є фізичні, електричні, теплові пошкодження апаратної частини, пошкодження пов’язані з попаданням вологи та сторонніх предметів;
    • — обладнання використовувалося не по призначенню або з порушенням правил експлуатації.

    ГАРАНТІЯ І ЗАПЧАСТИНИ

    Незважаючи на наше прагнення забезпечити клієнтів якісною продукцією, деякі запчастини можуть не відповідати певним стандартам та не працювати належним чином.*

    Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість установки і не може надати гарантію на термін служби. **

    Під гарантією від магазину мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, які були навіть найменший час у використанні або не підлягають обміну.***

    Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів;

    Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці.

    Гарантія не поширюється на такі запчастини:

    • — дисплеї та тачскрини, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастину перед зняттям плівки!);
    • — запчастини, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи та т.п.);
    • — запчастини BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони та т.п.);
    • — запчастини, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або були у вживанні;
    • — запчастини, які встановлювалися без дотримання технології (шлейфи для Nokia 8800, на які встановлювалися компоненти на припій замість струмопровідного клею та т.п.).

    *Запчастини — це група товарів не підлягає обов’язкової сертифікації.

    **Гарантія на термін служби, як правило, надається установником.

    ***В ціни на запчастини не включені можливі витрати пов’язані з гарантією на термін служби.

    Гарантія на строк служби може бути надана магазином у випадку, якщо запчастина буде встановлюватися у партнерів магазину, і відпущена за спецціною. Спецціна і гарантійний термін встановлюється в договірному порядку.

    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    Транспортні витрати, пов’язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару гарантією не покриваються і оплачуються покупцем. Винятком є ​​товари з розділів «Обладнання» та «Софт-продукти» мають початковий дефект.

    За цілісність посилки при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник.

    Магазин не відповідає за збитки, отримані через неправильне використання товарів і внаслідок форсмажора (нещасного випадку).

    ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ВИНАХОДІ НЕСПРАВНОСТІ

    • 1). Зв’яжіться з продавцем і проінформуйте про виявлення несправності. це допоможе уникнути зайвих дій. Техотдел намагатиметься допомогти вирішити проблему без доставки товару в магазин.
    • 2). При необхідності доставки товару в магазин, погодьте з продавцем службу доставки та одержувачів.
    • 3). Заповніть бланк заявки на гарантійне обслуговування з переліком товарів, з номерами відповідних витратних накладних та детальним описом характеру несправності або причиною повернення. Не забудьте вказати ПІБ покупця.
    • 4). Гарантійний товар повинен бути упакований в оригінальну упаковку, промаркований (найменування і якість), повністю укомплектований і супроводжений заповненим бланком заявки. Якщо жодна з цих умов не буде дотримана, техвідділ залишає за собою право відкласти розгляд заявки на невизначений термін або відмовити в розгляді.
    • 5). Після надсилання посилки обов’язково повідомте дані для отримання.

    В ВІДДІЛІ ТЕХПІДТРИМКИ,
    зателефонувавши по телефонам

    098 303-32-32
    063 303-32-32
    095 303-32-32,

    можна отримати більш повну інформацію за умовами гарантії
    і вирішити всі питання, пов’язані з рекламуваннями

    Див. також: Типи цін та оптові тарифи та Доставка та оплата